پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

جوجو

1390/4/20 20:36
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو،چطوری عجیجم ؟دلم برت یه ذره شده......قلب

بعد ازظهر خوابیده بودم خوابتو دیدم.تو خواب یه ماااااااااااااااااچ آبدار ازون لپ خوشکلت گرفتم حالم جا اومد جوجو.ماچخیلییی واقعی و خوشمزه بود جییییییییییییییییگل ماچ عمه یه دوستی داره به برادر زاده ش میگه خرگوش عمه.من هر چی میخوام یه چیز باحال پیدا کنم احساسمو برسونه و اونجوری صدات بزنم خوشکلتر از جوجو پیدا نمی کنم.جوجو هم  قشنگه،هم شیطونه،هم جوجوئه دیگه،خنده چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

***
20 تیر 90 0:08
سلام خیلی ببخشید که مزاحم شدم می خواستم بپرسم چه جوری برای وبلاگ پارسا جون ساعت و تاریخ و اهنگ گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام

شما مي تونيد با تايپ اين كلمات در يك موتور جستجو مانند گوگل و ياهو نحوه استفاده از اين امكانات رو ببينيد.

وبلاگ - ساعت - ماوس - آهنگ آغازين

بعد هم كدهاي تهيه شده از اين ساينها را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود كپي نماييد تا وبلاگ شما هم داراي آهنگ ، تم و علامت ماوس مورد علاقه تان باشد

موفق باشيد
باباي پارسا
20 تیر 90 18:06
ايول ايول جوجو جونا ايول
leyli
21 تیر 90 18:39
سلام پارسا جونم منم دختر دايي واي الهي قربونت برم چقدر تو نازي راستي پارسا جونم من لينكت كردم خوشحال ميشم به منم سر بزني اگه خواستي توام منو لينك كن خيلي دوست دارم بوس بوس باباي