پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

چتر با کاربردهای عجیب و غریب

1393/9/3 21:20
977 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای خرید چند تا چیز کوچیک به یه فروشگاه رفتم و پارسایی این چتر رو اونجا دید و عاشقش شد اینه که براش خریدیم اما استفاده های جالبی که پارسایی از این چتره میکنه ما رو متعجب میکنه

مثلا تو عکس پایین پسرم طاووس شده چطوری؟ چتره رو تو حالت بسته میگیره پشتش و میگه ببینین من طاووسم، الان پرهای دمم رو باز میکنم ببینین چه پرهای قشنگی دارم بعد یهو چتره رو باز میکنه  و یه عشوه ای میاد که نگو...خندونک

یه موقعهایی هم چتر رو میذاره رو شونه اش و میگه من الان پروانه شدم بعد میره بالای دسته های مبل و از اونجا میپره پایین و میگه دارم پرواز میکنم "به گمونم تا بارون بیاد کار فنرهای چتره رو میسازه"

البته این کارش هم همچین الکی نیستا.... شنیدین میگن پسر کو ندارد نشان از پدر/ پسر تو نخوانش بخوان درد سر؟ بابایی کوچیک که بودن از بالا پشت بوم با چتر پریدن بله... یه پا برادران رایتیم برای خودمون راضیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه آذر
14 آذر 93 1:10
قربون این طاووس خوشگلم برررررررررررم من