پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

ابزار آلات موسيقي

1392/9/12 17:17
2,477 بازدید
اشتراک گذاری

این گیتار خوشگل هدیه دایی محمد و زن دایی مهربون برای تولد یک سالگی پارساست

آقا دایی و زن دایی گلم ازتون برای این کادوی خوشگل متشکرمماچلبخند

niniweblog.com

و همچنین این ارگ قشنگ هم هدیه مامان بزرگ و بابا بزرگ (مامان و بابای بابایی) برای تولد یک سالگی پارساست

مامان بزرگ و بابا بزرگ مهربونم خیلی دوستتون دارم و ازتون ممنونمماچلبخند

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مهران
3 تیر 90 16:08
خيلي كار خوبي كردي ماماني كه از اسباب بازيايه پارسا عكس گرفتي و گذاشتي تو وبلاگش.اينجوري اگه خرابم بشن و دور بندازين بعدنا خاطره ش ميمونه.من خودم بچگيام بابا يه سري مبل و آينه و كمد كوچولو برا من و عمه آذر گرفته بود كه خيلي دوسش داشتيم ولي بعدنا اصلا نميدونم چه بلايي سرش اومد و چي شد.......دنياي بچگي خيلي قشنگه.خلاصه كار قشنگي كردي.دستت درد نكنه
خانوم کوچولو
10 تیر 90 2:02
سلامی گرم به زوج خوشبخت و مامان و بابای نمونه و یه سلام با یه خروار ماچ و بوسه به اقا پارسای خوشگل و دوست داشتنی چقدر عمر ادم زود میگذره انگار همین دیروز بود که تو تب و تاب اومدن این شازده کوچولو بودین و حالا ماشالله هزار ماشالله روز به روز بزرگتر و نازنین تر میشه از دیدین عکسهاش و خوندن خاطرات با مزه ش کلی لذت بردم.. از طرف من روی ماهشو ببوسین ... اسپند براش دود کنین هااااا ... لا حول و لا قوة الا بالله .. در پناه خدای عزیز،شاد باشین وامیذوار