پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

ایاک نه بدووووو؟!!!!

1394/7/11 16:50
685 بازدید
اشتراک گذاری

اولین هفته ی مدرسه بود و آقا پارسا روز دوشنبه برای اولین بار کلاس آموزش قران داشت

niniweblog.com

بعد مدرسه وقتی رفتم بیارمش خانوم مربی اومد جلو و گفت مامانی ، آقا پارسا اصلا تو کلاس همکاری نکرد و با ما سوره حمد رو تکرار نکرد لطفا شما تو خونه باهاش حرف بزنین و توجیهش کنین که تو کلاس حواسش به درس باشه و هم اینکه خودتون هم باهاش این سوره رو بخونین و تکرار کنین تا یاد بگیره

niniweblog.com

اومدیم خونه و بعد خواب و سر حال شدن گفتم عزیزم من سوره حمد رو میخونم و تو بعد از من تکرار کن

هی میگفت آخه چرا؟ منهم گفتم آخه اینها حرفهای خداست دیگه... خدا تو قران با ما حرف زده ما هم باید چیزایی که خدا گفته رو یاد بگیریم و انجامش بدیم.

خلاصه من میگفتم و پارسایی هم درست و غلط تکرار میکرد و رسیدیم به ایاک نعبدو، تا اینو گفتم پارسا یه لحظه مکث کرد و بعد گفت مامانی یعنی ندوئم؟

گفتم: چی؟ چه ربطی داره مامانی؟

گفت: آخه میگی نه بدو دیگه...

وای خدا منفجر شدم از شدت خنده بس که تو خونه تا میخاد بدوئه میگیم ندو ، بچه ام فکر کرده خدا هم بهش میگه ندو قه قهه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)