پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

پسر گل مامان و بابا

هیپنوتیزم روشی برای پیش برد اهداف پارسا فسقلی

1393/10/29 15:12
8,297 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه بابایی آقا پارسا داشت با کامپیوتر کار میکرد  niniweblog.comniniweblog.com پارسایی هم مثل همیشه پای تلویزیون niniweblog.com و اینجانب تو آشپزخونه niniweblog.com

تا اینکه کارتون مورد علاقه آقا پارسا تموم شد و پارسا پاشد دنبال یه سرگرمی تازه میگشت؛ یه سر به آشپزخونه زد و چون چیزی پیدا نکرد برای بازی، رفت سراغ بابایی و گیر داد که پاشو من یه کم با آرین کار کنم، ولی از اونجایی که بابایی کارش ضروری بود گفت پسرم یه ساعت دیگه به من وقت بدی کارم تمومه، خلاصه از پارسا اصرار  و از بابایی انکار ، یهو پارسا اومد اینور و از من یه تسبیح خواست از اونجایی که آقا پارسای ما تسبیح رو جهت هلیکوپتر شدن و بالای سرش چرخوندن استفاده میکنه منهم با کلی تذکر که مواظب باشه موقع هلیکوپتر شدن تسبیح از دستش پرت نشه و ... تسبیحو بهش دادم

بعد اینکه پارسایی تسبیح رو گرفت رفته روی میز کامپیوتر و تسبیح رو داره تو دستش تکون میده و به بابایی میگه:" بابایی اینجا رو نیگا کن... قشنگ نیگا کن ، جای دیگه رو نیگا نکنیا"

بابایی : خوب چیه بابایی تسبیح گرفتی از مامانی؟

پارسا: ساکت... اینجا رو نیگا کن، دارم هیپنوتیزمت میکنم

بابایی: خوب حالا من هیپنوتیزم شدم؟

پارسا: آره من دارم هیپنو تیزمت میکنم ، تو الان من هرچی گفتم باید به حرف من گوش کنی، من لهیس (رئیس) توام

بابایی: باشه رئیس

پارسا: پاشو برو تلویزیون تماشا کن بذار من یه کم آرین کار کنم، بهت دستور میدم

بابایی:تعجب قه قهه

من: تعجبقه قهه

بابایی: باشه رئیس بغل

پارسا:عینکخندونک

 

و  اینجوری شد که این نیم وجبی با شیرین کاریش به هدفش رسید.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان الهام
1 بهمن 93 16:47
جونممممممممممم پارسا عاشق شیرین زبونیاتم عزیزممممممم خیلیییییییییی دوست دارم میبوسمت[مرسی الهام جان نظر لطفتونه ]
مامان الهام
25 اسفند 93 15:32
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک